Hatar uppförsbackar!!

2009-05-05 / 17:02:19 / Allmänt
Tycker verkligen inte om mina 6 stora uppförsbackar som jag måste gå uppför när jag ska till praktiken :S Blir ju fan anfådd och helt slut i benen!!
Tanken om att ja ska orka gå uppför den nästan 33 ggr farm och tillbaka vill ja bra spy av, men förhoppningsviss så blir mans stark i benen och får en bra kondis nu när man inte gör någon annan bra sysselsättning xD HAHAH!!

Per jag är faktist smart, ja behöver inte spela med Dementa för att vinna i schack! De blir ju inte rättvissrt mot varken dem eller mej xD
Kommer att vinna över dej någon dag ska du se! Vänta bara!!  <3

Pratat med mamma idag xD Hon lurade i Marie att jag hade tagit hål i tungan :P
Fats ja tror inte att hon lyckades så bra,  hörde Marie i bakgrunden "Då lär ju hon inte få bo hemma så länge!" HAHA!

Är även oxå väldigt bebis sjuk, vill ha en! Funderar på att sno med Adrian hem, men tror inte satt ja lyckas så bra med de!
Men ska fara iväg med Tina till affären, Louise är godis sugen som attans!


//
Louise Andersson  <3

Adrian <3 super söt







Bebis, vill ha en bebis!! Tur att man har någon som man kan låna! HAHA skulle aldrig orka med en egen!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0