Uppsatts 6/3

2009-03-10 / 11:17:42 / Allmänt

Va ett tag sedan jag skrev nu känns de som :S
Dagen började med att jga fick panik för attRosa aldrig kom och plockade upp mej, trodde hon hade glömt mej, så jag ringde och jag ringde men hon svara inte PANIK!!  Och sen ringer hon vid halv 8 så ringer Rosa och frågar vad jag vill xD Sjuts så klart vill jag ha!
Så hon kom några sekunder senare hon hade knappt passerat min infart, tur att man har tur någon gång i livet!

Närjag kom till skolan så hade vi Svensak uppsttas, gick ganska bra faktist, de trodde jag inte att de skulle göra xD
Så man hoppas på ett bra betyg.

Senare åkte jg till Malin, eller nja Linda och Jesper! alin och jag sak ta hand om deras hus ett tag medan dem är i Egyptien i två veckor, FUSK!

     Puss&Kram 
                      
                        L.A



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0