=)

2009-03-01 / 11:27:24 / Allmänt

Heej, va ett tag sedan nu, får ta coh bättra mej Fy Louise.

Har superduper tråkigt för övrigt :S, Joakim ska komma hit dag,  bäst för han för nu har jag fan inte sett eller knappt pratat med hen sen i Tisadgas så de är ett tag sedan, kan inte fatta hur en person kan förändras så snabbt! Men men.
Hoppas även på att få vara med mina guldklipmar imorgon inga mindre än brudsen älskar dem  xD

Har börjat bli orolig för mitt knä också inte de bästa, visst klart att de är svullet när dem jävlarna har borrat i mej, men nu har de blivit skita hårt och kan knappt böja, och det gör super ont och att det är varmt, väntar typ bara på att jag sak få feber eller något i den stilen. Skulle inte bli förvånad om man säger så. men pappas säger bara "böj på de så går de nog över, det gjorde de för mej, och denna älsakde far skadade sig för mer än 20 år sedan och tiden har ju inte förändras eller hur, pappa?

Min kära syster och hennes sambo kommer idag =) Har inte sätt eller knappt pratat med dem sen i julas, men de kan man förstå dem har de inte lätt, efter allt som har hänt, gillar dem ände, om dem bara kunde bli lite trevligare!


sova nu, klarar kanppt att vara uppe nästan något, är trött hela tiden, tur att man har en skön säng =)

Ha de bra, Puss L.A


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0