Kortfattad Helg

2009-02-23 / 19:51:57 / Allmänt
Heejsan

Har ju ionte skrivit på ett tag, har helt ärligt glömt bort, vilket inte är så bra kanske, menmen nu gör jag ett ntt försök xD

Tänkte kortfattat beräta lite om min roliga helg xD

Fredag:
Hade lena för försata gången på hela veckan och vi fick gå tidigare  =) Jippi.
Har även ringt runt till snapen och bagerit i stan och frågat om sponsorer, gick hyfsat, snapen har jag ev. prutat ner ifrån 1000 till 400 kr, jag e duktig på sånt. vi ska ha en dag för 60+ =)

Lördag:
Paaaarty hos Jonna och Sandra xD

Söndag:
BAKIS!!
Bröllopsmiddag hos Sören och Mia, super god mat var det, ska försöka att sno de receptet  =)



//
Puss&Kram
                      Fisen xD


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0