Kräftskiva

2009-08-16 / 16:11:39 / Allmänt

Mamma, pappa jag och Bobby åkte iväg till mormor och Errol på kräftskiva, verkligen smaskens. Jag klämde i hela 17 kräftor plus massor med baguetter, jag är ett riktigt matvrak fick man höra!
Fick mormor till att spela Kina schak med mig, gissa vem som vann? Joo jag, som vanligt! När jag började att bli trött blev de hemfärd och kan man gissa vad klanten Louise gör du, Jo vrider knät nä jag går ur bilen och ska stänga dörren! klantig som man är, blev bums i säng med röda svullna ögon efter att ha tjutit  i säkert 40 min, men kunde int sova så jag sms med Älskling,och skriva blogg och förhoppningsvis kommer han till mig imorgon.
 
Mormor <3


Errol



Mormor och Errol stod för den goda maten!



 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0