Biltvätt häftiga grejer

2009-08-23 / 17:20:39 / Allmänt
Hemma från Ida, blev inte så mycket filmtittande precis, vi för ivåg till Töreboda med hennes mamma och tanka, köpa pizza och handla mat. Bäst av allt var nog att få sitta och kolla när en mskin tvättar bilen, hart aldrig gjort de förut så ida och jag laddade upp med godis för ca 5 min inne i biltvätten, och ja kan svära på att när ja kolla upp fick jag en vattendropppe i öget från luckan! HAHA
De ända Ida sa under hela färden var att biltvätt maskinär är rena rama mördarmaskiner, väl hemma hos ida blev de att kolla på lite löshår till henne, någon som vill köpa ett blont 60 cm? för 500? säg bara till =)
Hittade även en ny sida som jagh ska börja att köpa på nästa löshår tänkte jag hela 200 kr biligare, fast sen vet man ju inte hur kvaliten är precis, men värt ett försök iaf!

Sitter hemma nu och inväntar pizza, mumma. Kom prcis på att helgen har gått förjävligt fort :S Redan skola imorgon, ska li skönt tkr jag slutar ju redan vid 10:50 så de blir en slapp skoldag =)

Nej gott folk nu kom mor och far med Pizzan, See you later

// LouiseAndersson


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0