Mixad Helg Med PellePlutt!

2009-04-27 / 17:21:42 / Kärlek

Va ett tag sedan man skrev igen "/ inte så värst bra, får börja att jobba på de!
I fredags hade vi Seniordag, trevligtTrevligt, synd att det inte var så många som kom, men kan ju bara sä ga att mackorna var supergooooda! gjorde vi bra! Sedan lev det att ta bussen in till skövde, och sedan iväg till attt träffa Per. Helgen var dunderbra, har nog inte skrattat  på mycket på länge, fast man kan ju säga att man fick en del hjärtattackr ;)

Louise fick nämligen köra traktor, Per fick för sig att bara hoppa ur den mitt bland allt, men de gick finemang, Kung var ja! På lördagen blev de till att leka li5te lekar, och Per skulle gissa va de va jag ritade, han var väldigt duktig, vilket jag inte hade hoppats på "/ Spelade även schack ett antal gånger och ja förlorade alla, inte bra. Senare på kvälleb blev de att åka och kolla upp Rogers fest, hade ju hoppats på att få träffa Helen där, men de blev inte riktigt så "/ Trodde ju inte att ajs kulle komma därifrån levande precis med dem djävulsblickarna jag fick på mej, men men! Sedan hem och sova!

Upp på morgonen lite segt akn man säga att det blev, frukost ute på altanen och sedan skulle vi spela kubb med Pers syskon, dem var riktigt bra om man säger så, för vi förlorade 2 ggr, inte bra! Vid två så fick Per köra mej till T-boda där Pernilla hämntade mej, blev även in till Pressbyron och lämnade in en Lott, tog en nya och gissa vad han gjorde, Joo han vann, men Lousie var för feg för att  gå in igen och få en ny lott.

Fusk                                         Ärligt spel


På den första bilden fuskade Louise, men bara lite, och som ni ser på andra bilden så kan vi konstantera att Per var mycket bättre än mej, hada knappt spelat i 10 min sen såg de ut så!!!








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0