Stoppad av polisen

2009-04-07 / 11:58:12 / Allmänt
Igår blev de  till att  gå till Ida, på vägen dit blir man stoppad av en jävla polisbil, bara för att man gick på fel sida av vågen med musik i örenen, bara så ni vet så är de 100 kr böter på de, va, helt sjukt? !

Polisen:Ursäka, men du vet om att du går på fel sida av vägen?
Jag: Nej,
Polisen: och sen är de inte bra att du har i ploppar i örenen för då hör du inte trafiken!
HAHAHAH xD

Dem hade inget annat att göra. de kan jag slå vad om :D

 Ringde och sa de till mamma, hon blev inte så himmla glad om man säger så
-"Jag trodde jag hade lärt dej hur man ska gå på vägarna!" HAHA xD

Lite kul var de iaf

Men men sedan gick jag en sväng till mormor, alltid lika kuligt, hjälpe henne med tvätten och sen gick vi tillbaka till hovba nastan 2 km ifrån för att hämta bilen och sen till ICA, sedan fick hon köra mej till ida för jag ahde gått redan runt 2 mil så hon körde mej! Älskar mormor

 Vi gjorde slingor i håret och va upp och handlade hos sead (stavning)! Vi skulle nämligen göra marängtårta, supergott blev de! Heh en egen specialitet kan man lungt säga, vi kolla även på I walk to remember, trodde jag skulle, ja jag vet inte vad, men jag har nog inte gråtit så mycket pga av en film trordde jag, men sen när vi kolla på Marly and Me, då kom tårarna har aldrig, verkligen aldrig gråtit så mycket för en film, jag var tvungen att byta tröja, för den hade blivit lite blöt!
Stackars lilla ida som satt brevid mej, de verkade som om hon var på en begravning elle att någon av hundarna (player, ajla? stvaning) hade dött, HAHA xD

Just nu kom jag precis hem ifrån Gullspång, mormor och jag har varit hos sjukgymnasten Johan   :D Vi köpa Winnerbröd oxå, supergott kan man säga, nu sitter jag och pendlara mellan Blogg, Bdb och bädda rent i sängen! xD


Chio
//

LouiseAndersson                      
                                                                                 






Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0