Skola

2009-04-03 / 10:21:54 / Allmänt

Nu va de ett tag sen igen S: inte bra de, sitter i skolan med Emma, Nathalie  :D Vi har haft redovisningar och nu har vi ett hål på ca 1 timme! Skönt säger jag bara,. Min redovisning gick super bra , blir till att redovisa  i ett till ämne sen, boring Emma sitter brevid och har ett litet problem, hon vet nämligen inte vad hon ska kommentera på Erikssons bdb :D ser roligt ur kan man säga, men hon bestämde sig vad de blev iaf :D "Kommer att sakna dej med i mängder! Älsk <3" blev de  ROMANTIKST kan man säga! kärlekt är juvligt <3 Förlåt Emma maen jag har tråkigt !

För övrigt blir det att vara med Magnus idag =) Han skall få följa med mig hem och träffa min päreon för första gången, NERVÖS, kan man säga, men de ska nog gå bra hoppas jag :D senare blir det att sova med min goding!

Hoppas på att få träffa på Nathalie och Jonna inne i stan sen oxå =)

Ha de bra Puss&Kram

L.A



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0