Ingen vidare dag precis!

2009-04-27 / 17:39:54 / Allmänt
Skola idag, riktigt tråkigt!
Hade typ inga seriösa lektioner kändes de som :S Inriktning, Idrott, Svensak och I-val.
På idrotten var ja med tjejorna och gymande, å shit va dem gymade, svetten bara ran om dem.
Va även och pratade men Carina om hälsan gick väldigt bra förengång skull, kan garantera att jag får kompöetera något, men men bättre det än ett IG!
 Lilla Jonna hade nog även vaknat på fel sida, tror ja, man va ju inte ensam om de, men vi gillar henne skarpt iaf.
Vi skulle ut och åka rullstol, vilket inte alla tog på stort allvar utan fjantade sig, kom ju inte med dem bästaheller,
blev lite smått irreterad på deså jag gick hem till moster, hämtade cykeln  för att åka med Pappis hem!  Väl hemma blev ja ännu mer argare! ;(
 Kännes som om jag skulle göra allt bara för jag ska åka iväg, "Men du kan ju göra de, för sen är du ju inte hemma på 5 veckor sen" Ååå, och Blä, men ja va så pedagogisk så jag tog hunden och gick och kom tillbaka efter en stund! Så nu sitter jag har med 3000 nya gratis sms och är jätte glad, ska iväg och packa inför lördag, läxor och fjäska för Annika så ja får mej en klippning innan Lördag, HoppasHoppas!


                                                

La

Längtar tills Torsdag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0