Fredgsskväll =)

2009-04-04 / 19:10:14 / Allmänt
På bussen hem hallå kan man bara säga, Andrea Ramic sitter och skriker och gapar i bussen och sen först när hennes kille går av "kan hon med" och säga "men hallå, stäng av ljudet, de är störande"! Va faan tror hon inte att hennes jävla gap och skrik är då?? HALLÅ!! Så jag kunde inte låta bli men jag var tvungen att skicka mer SMS med folket :D I bilen ifrån stationen sitter Marie Frid i våran bil :D När jag kom hem blev de till att äta och börja städa lite smått, klev även in i duschen! Senare runt en 7 kom Magnus hem till mej, vi kollade på Batman och sedan pratade vi lite med Marie och Marie, dem har ju inte alla hästar i stallet hemma iaf! Blev till att åka in till Mariestad senare sen, träffade lite folk, och Lollo begärde sig iväg för att kolla till Jonna lite snabbt och några andra "SUCK" säger jag bara!!! Träffade även Malin O vid Björnes. =) Blev av till Harssle tappen och äta lite för folket sedan hem till Magnus för att sova! Så det blev en ganska lugn kväll :-)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0